https://ampm.ru/
Продукти
Колекції
Про нас Контакти Де придбати
  • Унітази chevron
  • Біде chevron
  • Раковини chevron
  • Меблі для ванної кімнати chevron
  • Змішувачі для ванної кімнати chevron
  • Обладнання для душу chevron
  • Змішувачі для кухні chevron
  • Аксесуари chevron
  • Душові кабіни chevron
  • Ванни chevron
  • Душові кутки chevron
  • Sensation chevron
  • Inspire chevron
  • Bliss L chevron
  • Spirit V2.0 chevron
  • Spirit V2.1 chevron
  • Like chevron
  • Gem chevron
  • Spirit chevron
  • Inspire V2.0 chevron
  • Gem S chevron
  • X-Joy chevron
  • X-Joy S chevron

Про нас

Надзвичайні повсякденні місця



Надійність німецької інженерії -
якість без компромісів

У своїй службі контролю якості, розташованій в чотирьох країнах, працюють 12 технічних фахівців. Вони встановлюють стандарти якості для комплектуючих і готових виробів, створюють перелік необхідних тестів, критерії відбору виробничих майданчиків визначають перелік обладнання, додатково встановлюється на виробництвах для контролю якості, а також проводять тестування продукції на всіх етапах життєвого циклу продукту.

Жоден продукт АМ.РМ не потрапляє у каталог без схвалення Служби контролю якості, отриманого після всіх тестів.






Крім стаціонарної служби контролю якості мобільні інспектори працюють на всіх виробничих майданчиках АМ.РМ, здійснюючи часткове приймання кожної партії товару.

Через те, що продукція АМ.РМ продається на всіх основних ринках, ми пред'являємо до неї найвищі вимоги, існуючі на наших ринках представленості. Наші продукти і комплектуючі мають всі провідні світові сертифікати, в тому числі одержані на добровільних засадах, серед них головні стандарти Європи: TÜV (Німеччина), DVGW (Німеччина), WRAS (Франція) та інші.

Єдина система менеджменту якості АМ.РМ діє на всіх інженерних і виробничих майданчиках АМ.РМ і відповідає стандарту ISO 9001: 2015 року, забезпечуючи єдині стандарти якості для всіх продуктів АМ.РМ, незалежно від того, де вони виробляються.






Продукти, що вийшли на ринок з 2015 року були повністю позбавлені недоліків за частиною технологічного браку: мережа наших сервісних центрів констатує повну відсутність звернень споживачів з питань усунення виявлених при експлуатації дефектів. Частка реалізованих товарів, за якими присутні звернення споживачів в сервісні центри, скоротилася до рекордного для галузі рівня - менше 1%

Jurgen Stoos (Юрген Штоос), провідний інженер АМ.РМ